Üstün Yetenekliler ve Zekalılar Eğitim Programı

Deney ve Proje Dersi

  • Gözlem yapma
  • Soru sorma
  • Tanımlama
  • Tahmin etme
  • Farklı materyal kullanma
  • Analiz etme
  • Yorumlama

Çocukların içinde yer aldıkları pratik uygulamalar neticesinde bilimi yaşayarak öğrenmeleri sağlanmakta ve çevrelerini sorgulayabilen,  yaratıcı düşünebilen, paylaşımcı bireyler olmaları hedeflenmektedir.

Deney ve Proje Dersimiz EĞLEN BİLİM tarafından desteklenmektedir.

 

Dil Öğrenimi  (İngilizce, Arapça, Almanca)

Araştırmalar şunu göstermektedirki birden fazla dil öğrenen bireylerin özgüveni,hafızaları,problem çözmeleri,dikkat ve odaklanma süreleri ,düşünme becerileri dil öğrenmeyen bireylere göre farklılıklar göstermektedir.Bizdetüyçep olarak ÜSTÜNLER EĞİTİMİNDE dil öğretimini önemsiyoruz.

 

Düşünme Becerileri

  • Hafıza teknikleri
  • İleri düzey akıl oyunları
  • Sayısal- sözel mantık çalışmaları (bilsem genel yetenek,kanguru matematik mantık soruları )
  • Dikkat çalışmaları

Düşünme Becerileri derslerimizde yukarıda belirttiğimiz alanlarda haftalık planlar çerçevesinde eğitimler yapılmaktadır.TÜBİTAK destekli MENTAL UP ile çalışmalar desteklenmektedir. Kitap olarak yaş gruplarına göre ÜZE (üstün Zekalılar Eğitimi ) yayınları kullanılmaktadır.

Robotik Kodlama

Neden Robotik Eğitim?

  • Tüyçep  Robotik Tasarım Sistemi, öğrencilere bilim, teknoloji, mühendislik ve matematiği (STEM) kapsayan zengin çalışma alanları hakkında heyecan verici bir eğitim platformu sunar. 
  • Bilim ve mühendislik ilkelerinin yanı sıra TÜYÇEP Robotik çalışmaları; ekip çalışması, liderlik, problem çözme ve konsantrasyon yeteneklerini artırır.
  • Ayrıca eğitimcilerimiz öğrencilerin yetenek düzeyini karşılamak için özel projeler üretir.

 

Robotik Eğitimin Kazanımları Nelerdir?

  • Temel bilimleri en iyi şekilde uygulayarak öğrenir.
  • Pratik düşünebilme ve problemlere hızlı çözüm
  • Üretebilme yeteneklerini maksimum seviyede gelişir.
  • Konsantrasyon yetenekleri en üst seviyeye çıkar.
  • Sistematik çalışma yetenekleri en üst seviyeye çıkar.
  • Matematik ve analitik düşünce altyapısı maksimum seviyede gelişir.

 

Neden Kodlama Eğitimi?

  • Ezber, sorgulamayan, eleştiremeyen nesiller yerine 21.yüzyıl becerileri ile donatılmış yeni bireylerin yetiştirilmesi için erken yaşta kodlama eğitimi ile bu becerileri aşılamayı planlanmaktadır.
  • Kodlama sadece bilgisayar bilimleri ile sınırlı olmayıp, disiplinler arası etkileşim açısında da çok önemlidir.
  • Çocuklar erken yaşta algoritmik düşünme becerilerini kazanarak, farklı alanlarda da sorunlarla karşılaşma durumunda yaratıcı düşünme, problem çözebilmeleri kolaylaşacaktır.
  • Kod saati etkinliği de bu açıdan oldukça değerli.
  • Kodlama; öğrencilerin yaratıcılıklarını ve düşünme becerilerini geliştiriyor, sistematik düşünme ve problem çözme becerisi kazandırıyor, olaylar arasında bağlantı kurmalarını ve farklı çözüm yolları geliştirmelerini sağlıyor.

Müzik Eğitimi (Keman – Piyano) :

Müzik çocukların kendilerini ifade etme becerilerini geliştirir,estetik ,üretici ve yapıcı düşünme kapasitelerini artırır.Müzikle birlikte sorumluluk ve disiplin gibi konular çocuğa yavaş yavaş aşılanabilir.Müzik eğitimi çocuğun öz güvenini ve akademik başarısını artırır.Okul çağındaki çocukların daha hızlı okuma-yazmaları ,anlama ve düşünme becerilerini geliştirir.Dikkat ve odaklanma süreçlerini geliştirir.

Bilim adamlarına göre müzik ,bilişsel düşünme kabiliyetini artırmaktadır.Bilişsel düşünme ile müzik arasında güçlü bir ilişki olduğundan ,müzikle uğraşanlarda yada sık sık müzik dinleyenlerde beyin aktivitesi artmaktadır.

Üstün Yetenekliler ve Zekalılar Eğitim Programı programı hakkında bilgi almak ve kayıt olmak için formu doldurun.